Me, You and Soccer

All about soccer. Love the Game.

WAGHIH GHOMEH DIDENDA RM100, MAKI POLIS

WAGHIH GHOMEH DIDENDA RM100, MAKI POLIS WAGHIH GHOMEH DIDENDA RM100, MAKI POLIS - Mesti Baca! Perkongsian Blog Entri dari Laman Hebahan Maklumat sebagai Panduan dan Hiburan semua Blogger. Seandainya ada yang menarik di WAGHIH GHOMEH DIDENDA RM100, MAKI POLIS harap dapat disebarkan sesama kita. Wallahu'alam bissawab.
WAGHIH GHOMEH DIDENDA RM100, MAKI POLIS

WAGHIH GHOMEH DIDENDA RM100, MAKI POLIS



Pelakon utama drama Ariana Rose, Keith Foo, 32, didenda RM100 kerana mengeluarkan kata-kata kesat terhadap polis trafk, Mac lalu.

Majistret Nur A'minahtul Mardiah Md Nor telah menjatuhkan hukuman itu dan memerintah Keith Foo dipenjarakan selama 10 hari jika gagal membayar denda yang ditetapkan.

Keith Foo didakwa telah mengeluarkan kata-kata kesat dan kurang sopan bagi mengaibkan dan menghina seorang anggota polis trafik.

"Kau siapa? Kau ingat kau polis, besar sangat kah? Bodoh!"

Kejadian itu dikatakan berlaku di Jalan Davis, arah bulatan Kampung Pandan, pada jam 4.30 pagi, 15 Mac yang lalu.

Dakwaan terhadapnya dibuat mengikut Seksyen 14 Akta Kesalahan Kecil No 3/55 Pindaan 33/87 yang memperuntukkan hukuman denda maksimum RM100.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri


Pemilik Natang Ngoh bukan penulis asal WAGHIH GHOMEH DIDENDA RM100, MAKI POLIS. Artikel adalah sebahagian dari penulisan asal seorang Tokoh Blogger Terkenal iaitu Encik Ann. Terima Kasih atasa Ihsan Perkongsian. Jutaan Penghargaan kepada Encik Ann. More respect from Natang Ngoh.

Entri #Harian dalam dan luar Dunia. Bookmark WAGHIH GHOMEH DIDENDA RM100, MAKI POLIS and get update.

Orignal From: WAGHIH GHOMEH DIDENDA RM100, MAKI POLIS

Share this article :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "WAGHIH GHOMEH DIDENDA RM100, MAKI POLIS"

 
Copyright © 2014 Me, You and Soccer - All Rights Reserved - DMCA
Template By Kunci Dunia